BC-Docs
Dokumenthåndteringsløsning i Dynamics 365 Business Central
Sideindhold: Intro > Funktionalitet > Fremhævede features > Kontakt
Sideindhold: Intro > Funktionalitet > Fremhævede features > Kontakt
BC-Docs – Dokumenthåndtering
i Business Central
Produkterne i Microsoft er designet til at håndtere enten hårde eller bløde data. Business Central håndterer virksomhedens hårde økonomi-, regnskabs- og budgetdata, mens SharePoint håndterer virksomhedens bløde dokumentdata. For at få det fulde kundeoverblik har brugeren behov for nem adgang til både økonomidata og -dokumenter i Business Central.
Nem og effektiv dokumenthåndtering
Der stilles i dag store krav til it-brugerne; de skal have styr på al data, de skal være effektive, de skal have et godt overblik over alle typer dokumenter på kunden, eksempelvis aftaler, budgetter, fakturaer og kontrakter, de skal være opdaterede med procedurer og de skal kunne samarbejde med deres kollegaer.
Hvis brugerne skal mestre alle disse discipliner, kræver det et effektivt og intuitivt dokumenthåndteringssystem. Det er her BC-Docs kommer ind i billedet som den helt rette, værdiskabende løsning til din virksomhed, som kan få alle typer dokumenter samlet i Business Central.
Derfor skal du vælge BC-Docs
Vi kan nævne flere gode grunde til, at du skal vælge en BC-Docs-løsning fra Simplitize. Her får du top tre:
BC-Docs er en komponent til Dynamics 365 Business Central, der skaber en direkte relation mellem kundekortet i Business Central og dokumentbiblioteket i SharePoint eller WorkPoint.
Med BC-Docs får brugeren adgang til kundedokumenter på kundekortet. Det skaber et godt kundeoverblik og letter det daglige arbejde.
Desuden er BC-Docs en brugervenlig løsning med mange effektiviserende funktioner, herunder tilføjelse af dokumenter på kunden ved drag-and-drop og organisering af dokumenter i mapper.
Nedenfor har vi lavet en lille video om BC-Docs, hvor vi fortæller om de overordnede funktioner og brugbarheden.
Fremhævede features
Nem adgang til kundedokumenter
Med BC-Docs får brugeren en ekstra fane til rådighed på kundekortet til kundedokumenter, som er journaliseret i dokumentbiblioteket i SharePoint Online og WorkPoint.
Dokumenthåndtering på kundekortet
Dokumenterne i dokumentbiblioteket kan åbnes og redigeres direkte fra Business Central. Dokumenter uploades nemt til dokumentbiblioteket via upload-funktionen eller drag-and-drop. Der er ligeledes mulighed for at tilgå dokumentbiblioteket i SharePoint Online eller WorkPoint 365.
Har du behov for BC-Docs i Business Central
– eller er du blot nysgerrig?
Så tøv ikke med at tage fat i mig til en uforpligtende snak om mulighederne.