Cookiepolitik

Cookiepolitik for Simplitize P/S

Vi bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen og analysere trafik. Ved at bruge siden accepterer du dette. Du kan til enhver tid ændre eller trække dit samtykke tilbage. Vores brug af cookies følger kravene i cookiebekendtgørelsen (BEK nr. 1148 af 09/12/2011 udarbejdet af Erhvervsstyrelsen) og databeskyttelsesforordningen (GDPR, forordning (EU) 2016/679).

Har du kommentarer eller spørgsmål i denne forbindelse og/eller ift. behandling af personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os på salg@simplitize.dk

Privatlivspolitik


Privatlivspolitik for Simplitize P/S

Simplitize p/s tager dine personoplysninger alvorligt og beskytter dem i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Denne privatlivspolitik beskriver, hvordan vi indsamler, opbevarer og behandler dine personoplysninger, når du besøger vores hjemmeside, køber vores software eller på anden måde interagerer med os.
Simplitize er dataansvarlig for de oplysninger, der indsamles, hvilket vil være begrænset til oplysninger, der deles med ansatte hos Simplitize efter aftale med den registrerede. Simplitize behandler kun eventuelle persondata til de formål, der er beskrevet nedenfor.

Simplitize indsamler kun oplysninger, der er nødvendige for at kunne levere og supportere vores softwareprodukter til B-2-B kunder. Dette kan inkludere oplysninger som navn, e-mailadresse, virksomhedens oplysninger, betalingsoplysninger (som behandles via vores tredjeparts betalingsudbydere) samt tekniske oplysninger i begrænset omfang og software, som for eksempel din IP-adresse og cookies.

Oplysninger bruges primært til at levere software, håndtere betalinger og fakturering, besvare henvendelser og yde kundesupport. Simplitize bruger også oplysninger til at overholde lovgivningsmæssige krav, såsom opbevaring af regnskabsmateriale.

Det er vigtigt at understrege, at Simplitize p/s ikke tilbyder backup af kundedata, hverken for private eller erhvervskunder. Det er kundens eget ansvar at tage sikkerhedskopi af alle data, herunder data, der gemmes lokalt i forbindelse med brug af vores software. Vi fraskriver os ethvert ansvar for tab af data, uanset årsag.

Vi benytter eksterne databehandlere til visse funktioner som hosting, betalingsløsninger og analyseværktøjer. Disse tredjepartsaktører er underlagt databehandleraftaler, der sikrer, at dine oplysninger behandles på en sikker og lovlig måde.

Oplysningerne opbevares kun så længe, det er nødvendigt for at opfylde de formål, de blev indsamlet til, eller så længe vi er forpligtet ved lov. For eksempel opbevarer vi oplysninger om køb i op til 5 år i henhold til gældende bogføringslovgivning.

Som kunde har du en række rettigheder i henhold til databeskyttelseslovgivningen, herunder ret til at få indsigt i, rette, slette eller begrænse behandlingen af dine oplysninger. Du har også ret til at få dine oplysninger overført til en anden udbyder (dataportabilitet) samt at gøre indsigelse mod behandlingen. Hvis du ønsker at udnytte disse rettigheder, kan du kontakte os på salg@simplitize.dk.

Hvis du mener, at vi har behandlet dine oplysninger på en måde, der ikke er i overensstemmelse med lovgivningen, kan du indgive en klage til Datatilsynet. Du kan finde yderligere information på Datatilsynets hjemmeside www.datatilsynet.dk.

Vi forbeholder os retten til at opdatere denne privatlivspolitik. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på vores hjemmeside, og den nyeste version vil altid være tilgængelig.

Simplitize p/s er en dansk virksomhed, der tilbyder softwareprodukter, og du kan kontakte os på salg@simplitize.dk.