ESDH - sagsstyring i Microsoft 365
Sagsstyring til offentlige og halvoffentlige organisationer, NGO’er, revisorer, advokater og erhvervsvirksomheder
Sideindhold: Intro > Kundecase > Løsningsindhold > Whitepaper > Modulbeskrivelse > Featurebeskrivelse/ video > Fremhævede features > Kontakt
Sideindhold: Intro > Kundecase > Løsningsindhold > Whitepaper > Modulbeskrivelse > Featurebeskrivelse/ video > Fremhævede features > Kontakt
ESDH i skyen
Standardløsning i Microsoft 365:
ESDH-løsningen (Elektronisk Sags- & Dokument Håndtering) er en standardløsning i Microsoft 365, som understøtter en lang række sagstyper; eksempelvis juridiske sager, revisionssager, reklamationssager og skadessager (Claim Management). Løsningen kan tilpasses til at understøtte en bred vifte sagstyper, individuelle arbejdsgange og sagsprocesser.
ESDH konfigureres i de to bedste konfigurationsværktøjer på markedet: WorkPoint 365 og Microsoft 365 (SharePoint Online).
Nem og effektiv sagsbehandling
Der stilles store krav til sagsbehandleren; de skal have orden i sagerne, de skal være effektive og overholde tidsfristerne, sagerne skal være fejlfrie, de skal have et godt sagsoverblik, de skal være opdateret med processer og procedure, de skal samarbejde med deres kollegaer og de skal være serviceorienterede og imødekommende.
Hvis sagsbehandleren skal mestre alle disse discipliner, kræver det et effektivt og intuitivt ESDH-system.
Med ESDH-løsningen fra Simplitize bliver sagsbehandleren understøttet gennem sagsgangene fra sagsoprettelse, igennem godkendelsesforløb og kvalitetssikring og til sagsafslutning.
Download prisliste
Download prisliste
Kom rigtigt i gang
Forkort den interne afklaringsproces og få sikkerhed for slutresultatet – og det til en brøkdel af prisen for en tilsvarende løsning.
Kort leveringstid
Kom hurtigt i gang. Standardløsningen konfigureres og installeres på jeres SharePoint Online tenant, på under 30 dage.
Sikkerhed & tryghed igennem hele processen
Ingen overraskelser eller skjulte omkostninger. Du ved hvad du får og hvad det koster. Fastdefineret og transparent løsnings- og leverancekoncept.
Nem at tilpasse
Standardløsningen kan bruges som den er, eller som et godt udgangspunkt for en mere kompleks forretningsløsning.
Fremtidssikret platform
Mulighed for at vokse i løsningen. Start i et hjørne og byg ud og byg til med yderligere forretningsmoduler og features.
Abonnement eller fastpris – valget er dit
Abonnement – ingen initialomkostninger
– alt er inkluderet.
Fastprisaftale – løsningskonfiguration og installation inkluderet – tilkøb efter behov.
Læs vores ESDH-kundecases
ESDH-løsningen indeholder blandt andet:
Sagsoverblik
Sagsoverblik over sagsdokumenter, parter, møder, notater, e-mails mv.
Procesoverblik
Procesoverblik over fremdrift og deadlines
Kvalitetssikring
Kvalitetssikring med indbyggede godkendelsesprocedurer, notifikationer, kontrolprocedurer mv.
Automatisering
Automatisering af brevskabeloner, arbejdsprocesser, opgavetildeling, notifikationer, kontrolindsats og godkendelsesforløb
Skabeloncenter
Skabeloncenter med dokument- og e-mailskabeloner.
GDPR-compliant
GDPR-compliant. Effektiv understøttelse af compliance-processer i forhold til overholdelse af GDPR.
Medarbejderdashboard
Medarbejderdashboard med overblik over egne kunder/klienter/leverandører, sager, opgaver og action liste med sager og opgaver der kræver handling
Ledelsesdashboard
Ledelsesdashboard med globalt overblik over virksomhedens kunder/klienter/leverandører og sager samt fremdrift og overholdelse af deadlines
Samarbejdsrum
Samarbejdsrum til udveksling af dokumenter med eksterne interessenter
Søgefunktion
Søgefunktion med fritekstsøgning, der gør det nemt og hurtigt at finde information og historik på et projekt.
Versionsstyring
Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres.
Gratis whitepaper:
EDSH-sagstyring
– et spadestik dybere
Hent whitepaper og få:
- $Introduktion til ESDH-sagsstyring i Microsoft 365
- $Detaljeret overblik over indholdet af de enkelte hovedmoduler
- $Detaljeret overblik over indholdet af de enkelte tillægsmoduler
- $Skærmprint fra EDSH-sagsstyringsløsningen, der viser løsningens hovedelementer
Sagsstyring i Microsoft 365
ESDH-løsningen er målrettet sagsbehandlere i offentlige- og halvoffentlige organisationer, revisorer, advokater, NGO’er og erhvervsvirksomheder.
Læs mere om Viksomhedsmodul
Læs mere om Kontraktmodul
Udvid med Sagsmodul
Læs mere her
Læs mere om Projektmodul
Udvid med CRM-modul
Læs mere her
Udvid med kontraktmodul
Læs mere her
Udvid med Auditsmodul
Læs mere her
Tilkøbsmoduler
ESDH-løsning består af følgende grundmoduler samt tillægsmoduler:
ESDH-løsningen består af to grundmoduler:
ESDH-løsningen kan udvides med følgende standardmoduler:
Løsningen kan udvides med seks standard features:
Sagsstyring i Microsoft 365
ESDH-løsningen er målrettet sagsbehandlere i offentlige- og halvoffentlige organisationer, revisorer, advokater, NGO’er og erhvervsvirksomheder.
Standard Sagsstyring
Læs mere om Viksomhedsmodul
Læs mere om Kontraktmodul
Læs mere om Sagsmodul
Læs mere om Projektmodul
Udvid med CRM-modul
Læs mere her
Udvid med kontraktmodul
Læs mere her
Udvid med Auditsmodul
Læs mere her
Tilkøbsmoduler
ESDH-løsningen består af følgende grundmoduler samt tillægsmoduler:
ESDH-løsningen består af to grundmoduler:
ESDH-løsningen kan udvides med følgende standardmoduler:
Løsningen kan udvides med seks standard features:
Moduler
Virksomhedsmodul
Grundmodulet virksomheder indeholder informationer om leads og kunder samt skaber overblik på tværs af kundesegmenter. Virksomhedens stamdata kan indtastes manuelt eller kan hentes fra ERP-systemet.
Læs mere om indholdet i virksomhedsmodulet
Virksomhedsmodulet indeholder blandt andet:
- Virksomhedsoverbliksside: Overblik over relationstype og stamdata samt dokumenter, e-mails på kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
- Virksomhedsstatus: Stadiestyring til angivelse af status for virksomheden.
- Virksomhedsoversigt: Oversigt på tværs af virksomheder med filtreringsmuligheder på alle registrerede virksomhedsdata.
- Virksomhedskontakter: Overblik over kontaktpersoner hos virksomheder.
- Søgefunktion: Til fremsøgning på basis af alle registrerede metadata og fritekstsøgning.
Sagsmodul
Grundmodulet Sager indeholder forskellige sagstyper – f.eks. juridiske sager, reklamationssager og skadessager (Claim Management).
Læs mere om indholdet i sagsmodulet
Sagsmodulet indeholder blandt andet:
- Sagsoverbliksside: Overblik over alle metadata, dokumenter og mailkorrespondance på sagen.
- Sagskategorisering: Registrering og overblik over sagstyper.
- Sagsstatus: Stadiestyring til angivelse af status for sagerne og styring af kontraktcyklus.
- Overvågning og advisering: Overvågning af deadlines og frister samt advisering til den sagsansvarlige.
- Sagsoversigt: Oversigt på tværs af sager med filtreringsmuligheder på alle registrerede metadata.
- Kontaktoverblik: Registrering og overblik over sagsparter og relationer.
- Søgefunktion: Til fremsøgning på basis af alle registrerede metadata på sagen og fritekstsøgning i eksempelvis tekstfiler, PDF-filer og mailindhold.
Features
Opgavestyring
Opgavestyring giver mulighed for at administrere, styre og tildele opgaver. Tildelingen af opgaver kan både ske manuelt og automatisk igangsat af et faseskift eller workflow.
Læs mere om indholdet opgavestyring
Opgavestyring indeholder blandt andet:
- Intuitivt opgavepanel: Vises og anvendes på sagen, projektet, kontrakten mf.
- Opgaveoverblik: Overblik over ”Mine opgaver”, fuldførte opgaver og igangværende opgaver.
- Opgavestatus: Overblik over fremdriften på opgaverne.
- Tidsfrister: Overvågning af tidsfrister for opgaveudførelse.
- Opgaveansvarlig: Overblik over hvem der er opgaveansvarlig.
- Automatiseret opgavetildeling ved eks. Oprettelse af projekt, faseskift undervejs i projektet eller ved projektafslutning.
- Rollebaseret opgavetildeling: Automatisk tildeling af opgaver til personer, der har en rolle på sagen, projektet, kunden mf.
- Opgaveoverblik på tværs af projekter, sager, medarbejdere, kunder mf.
- Mulighed for at kombinere opgavestyring med visuelt overblik i Gantt
Relationsstyring
Relationsstyring gør det muligt at skabe ”en til mange” og ”mange til mange” relationer på tværs. På den måde kan man skabe relationer imellem sager, projekter, kontrakter, kontaktpersoner, kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
Læs mere om indholdet i relationsstyring
Relationsstyringen indeholder blandt andet:
- Oprettelses workflow: Intuitivt workflow der guider brugeren igennem oprettelsesprocessen.
- Tovejs relation: Relationer oprettes automatisk som tovejsrelationer, så relationen registreres i begge ender af relationen
- Relationsoverblik: Intuitivt overblik over relationer.
- Relationsbeskrivelse: Beskrivelse at relationens art.
- Link: Link til relationen så man hurtigt kan hoppe over på relationssiden.
Express mail- & dokumentjournalisering
Express mail- og dokumentjournalisering gør sælgeren i stand til at udføre 80% af salgsarbejdet direkte i Teams, Outlook, Word, Excel og PowerPoint.
Læs mere om indholdet i express mail- & dokumentjouralisering
Express mail- og dokumentjournalisering indeholder blandt andet:
- Direkte adgang til CRM-løsningen i Teams – arbejd med salgssager direkte i Teams.
- Express-sidepanel i Outlook, Word, Excel og PowerPoint, som giver direkte adgang til at arbejde med CRM-løsningen i Office-programmerne.
- Drag’n’drop-funktionalitet gør det nemt at journalisere e-mails på salgssager og leads/kunder.
- Søgefunktion til fremsøgning af salgssager, Leads/kunder og kontakter.
- Funktion til oprettelse af salgssager, leads/kunder, kontakter, opgaver og breve og e-mails fra skabelonbibliotek.
- Muligheden for at markere favoritter, tilføje dokumenter til mails og konvertere on the flight til PDF og meget andet.
Automatisk mail-journalisering
Tillægsmodulet Automatisk mail-journalisering sørger for, at alle ind- og udgående mails automatisk gemmes på leads/kunder og kontaktpersoner.
Læs mere om indholdet i automatisk mail-journalisering
Automatisk mail-journalisering indeholder blandt andet:
- Automatisk mail-backup i Microsoft Azure cloud.
- Regelstyring: Der kan opsættes regler og undtagelser, så det sikres, at fortrolige mails ikke kan tilgås af uvedkommende.
- Journaliseringsflag der markerer mails, som er automatisk og/eller manuelt journaliseret, på tværs af flere modtagere.
- Intelligente journaliseringsforslag der kommer med forslag til journalisering på kontrakter baseret på intelligent mønstergenkendelse.
- Automatisk påstempling af metadata sikrer, at mails nemt kan fremfindes via søgning og filtrering i forhold til afsenderinformation og destination i CRM-løsningen.
- GDPR-compliance med klassifikation og rettighedsstyring.
Digital Signatur
Modulet giver dig mulighed for at automatisere og digitalisere signeringen af virksomhedens kontrakter, leverandøraftaler, NDA’er, mødereferater og ansættelsesaftaler.
Læs mere om indholdet digital signatur
Signaturmodulet indeholder blandt andet:
- Integreret brugeroplevelse. Kontrakten sendes med få klik direkte fra kontraktstyringsløsningen.
- Automatiseret underskriftproces: Igennem eksempelvis Visma Addo, Penneo eller Adobe Docusign.
- Statusoverblik: Over hvem der har underskrevet, og hvem der mangler at underskrive.
- Understøttelse af anerkendte signeringsmetoder: Web-underskrift, MitID, Virksomheds MitID og e-Boks.
Paradigmestyring i brevskabeloner
Paradigmestyring gør det muligt at producere dokumenter ved hjælp af tekstfraser (paradigmer). Typisk kategoriseret i en header-tekst, brødtekstfraser og en footer-tekst.
Læs mere om indholdet paradigmestyring
Paradigmestyringen indeholder blandt andet:
- Paradigmeadministration: Intuitiv central paradigmeadministration med overblik over paradigmer, tilhørsforhold og ansvarlig.
- Paradigmeproduktion: Paradigmer oprettes nemt som Word-dokument-skabeloner i paradigmeadministrationen.
- Automatisk brevfletfunktion. Metadata fra kunden, sagen, produktet eller en anden entitet indsættes automatisk ved brug af Word-brevflet.
- Tagging af paradigmer. Tagging sikrer, at paradigmer kan grupperes og kun vises i relevante sammenhænge.
- Intuitiv wizard: Guider brugeren gennem brevproduktionsprocessen.
- Et samlet dokument: Mulighed for at samle paradigmer i ét dokument.
- Enkeltdokument: Mulighed for at generere paradigmer som selvstændige dokumenter.
- Organisering: Mulighed for at til- og fravælge paradigmer og tilpasse rækkefølgen.
- Tilpasset tekstindhold: Ændring og tilpasning af tekstindhold sker efterfølgende i den oprettede Word-fil.
Moduler
Virksomhedsmodul
Grundmodulet virksomheder indeholder informationer om leads og kunder samt skaber overblik på tværs af kundesegmenter. Virksomhedens stamdata kan indtastes manuelt eller kan hentes fra ERP-systemet.
Læs mere om indholdet i virksomhedsmodulet
Virksomhedsmodulet indeholder blandt andet:
- Virksomhedsoverbliksside: Overblik over relationstype og stamdata samt dokumenter, e-mails på kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
- Virksomhedsstatus: Stadiestyring til angivelse af status for virksomheden.
- Virksomhedsoversigt: Oversigt på tværs af virksomheder med filtreringsmuligheder på alle registrerede virksomhedsdata.
- Virksomhedskontakter: Overblik over kontaktpersoner hos virksomheder.
- Søgefunktion: Til fremsøgning på basis af alle registrerede metadata og fritekstsøgning.
Sagsmodul
Grundmodulet Sager indeholder forskellige sagstyper – f.eks. juridiske sager, reklamationssager og skadessager (Claim Management).
Læs mere om indholdet i sagsmodulet
Sagsmodulet indeholder blandt andet:
- Sagsoverbliksside: Overblik over alle metadata, dokumenter og mailkorrespondance på sagen.
- Sagskategorisering: Registrering og overblik over sagstyper.
- Sagsstatus: Stadiestyring til angivelse af status for sagerne og styring af kontraktcyklus.
- Overvågning og advisering: Overvågning af deadlines og frister samt advisering til den sagsansvarlige.
- Sagsoversigt: Oversigt på tværs af sager med filtreringsmuligheder på alle registrerede metadata.
- Kontaktoverblik: Registrering og overblik over sagsparter og relationer.
- Søgefunktion: Til fremsøgning på basis af alle registrerede metadata på sagen og fritekstsøgning i eksempelvis tekstfiler, PDF-filer og mailindhold.
Features
Opgavestyring
Opgavestyring giver mulighed for at administrere, styre og tildele opgaver. Tildelingen af opgaver kan både ske manuelt og automatisk igangsat af et faseskift eller workflow. Med opgavestyring kan virksomheden nemt og sikkert automatisere gentagne opgaver på tværs af f.eks. projekter eller sager samt få overblik over opgavetyper, tidsfrister med mere.
Læs mere om indholdet opgavestyring
Opgavestyring indeholder blandt andet:
- Intuitivt opgavepanel: Vises og anvendes på sagen, projektet, kontrakten mf.
- Opgaveoverblik: Overblik over ”Mine opgaver”, fuldførte opgaver og igangværende opgaver.
- Opgavestatus: Overblik over fremdriften på opgaverne.
- Tidsfrister: Overvågning af tidsfrister for opgaveudførelse.
- Opgaveansvarlig: Overblik over hvem der er opgaveansvarlig.
- Automatiseret opgavetildeling ved eks. Oprettelse af projekt, faseskift undervejs i projektet eller ved projektafslutning.
- Rollebaseret opgavetildeling: Automatisk tildeling af opgaver til personer, der har en rolle på sagen, projektet, kunden mf.
- Opgaveoverblik på tværs af projekter, sager, medarbejdere, kunder mf.
- Mulighed for at kombinere opgavestyring med visuelt overblik i Gantt
Relationsstyring
Relationsstyring gør det muligt at skabe ”en til mange” og ”mange til mange” relationer på tværs. På den måde kan man skabe relationer imellem sager, projekter, kontrakter, kontaktpersoner, kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
Læs mere om indholdet i relationsstyring
Relationsstyringen indeholder blandt andet:
- Oprettelses workflow: Intuitivt workflow der guider brugeren igennem oprettelsesprocessen.
- Tovejs relation: Relationer oprettes automatisk som tovejsrelationer, så relationen registreres i begge ender af relationen
- Relationsoverblik: Intuitivt overblik over relationer.
- Relationsbeskrivelse: Beskrivelse at relationens art.
- Link: Link til relationen så man hurtigt kan hoppe over på relationssiden.
Express mail- & dokument-journalisering
Express mail- og dokumentjournalisering gør sælgeren i stand til at udføre 80% af salgsarbejdet direkte i Teams, Outlook, Word, Excel og PowerPoint. Fra Express-sidepanelet kan brugeren nemt journaliserer, åbne, fremsøge og oprette salgssager med mere.
Læs mere om indholdet i express mail- & dokumentjouralisering
Express mail- og dokumentjournalisering indeholder blandt andet:
- Direkte adgang til CRM-løsningen i Teams – arbejd med salgssager direkte i Teams.
- Express-sidepanel i Outlook, Word, Excel og PowerPoint, som giver direkte adgang til at arbejde med CRM-løsningen i Office-programmerne.
- Drag’n’drop-funktionalitet gør det nemt at journalisere e-mails på salgssager og leads/kunder.
- Søgefunktion til fremsøgning af salgssager, Leads/kunder og kontakter.
- Funktion til oprettelse af salgssager, leads/kunder, kontakter, opgaver og breve og e-mails fra skabelonbibliotek.
- Muligheden for at markere favoritter, tilføje dokumenter til mails og konvertere on the flight til PDF og meget andet.
Automatisk mail-journalisering
Tillægsmodulet Automatisk mail-journalisering sørger for, at alle ind- og udgående mails automatisk gemmes på leads/kunder og kontaktpersoner. Mails gemmes automatisk i CRM-løsningen, før de lander i medarbejderens indbakke. Det betyder, at mails ikke kan slettes uden om virksomhedens IT-administrator.
Læs mere om indholdet i automatisk mail-journalisering
Automatisk mail-journalisering indeholder blandt andet:
- Automatisk mail-backup i Microsoft Azure cloud.
- Regelstyring: Der kan opsættes regler og undtagelser, så det sikres, at fortrolige mails ikke kan tilgås af uvedkommende.
- Journaliseringsflag der markerer mails, som er automatisk og/eller manuelt journaliseret, på tværs af flere modtagere.
- Intelligente journaliseringsforslag der kommer med forslag til journalisering på kontrakter baseret på intelligent mønstergenkendelse.
- Automatisk påstempling af metadata sikrer, at mails nemt kan fremfindes via søgning og filtrering i forhold til afsenderinformation og destination i CRM-løsningen.
- GDPR-compliance med klassifikation og rettighedsstyring.
Digital Signatur
Modulet giver dig mulighed for at automatisere og digitalisere signeringen af virksomhedens kontrakter, leverandøraftaler, NDA’er, mødereferater og ansættelsesaftaler.
Læs mere om indholdet digital signatur
Signaturmodulet indeholder blandt andet:
- Integreret brugeroplevelse. Kontrakten sendes med få klik direkte fra kontraktstyringsløsningen.
- Automatiseret underskriftproces: Igennem eksempelvis Visma Addo, Penneo eller Adobe Docusign.
- Statusoverblik: Over hvem der har underskrevet, og hvem der mangler at underskrive.
- Understøttelse af anerkendte signeringsmetoder: Web-underskrift, MitID, Virksomheds MitID og e-Boks.
Paradigmestyring i brevskabeloner
Paradigmestyring gør det muligt at producere dokumenter ved hjælp af tekstfraser (paradigmer). Typisk kategoriseret i en header-tekst, brødtekstfraser og en footer-tekst.
Læs mere om indholdet paradigmestyring
Paradigmestyringen indeholder blandt andet:
- Paradigmeadministration: Intuitiv central paradigmeadministration med overblik over paradigmer, tilhørsforhold og ansvarlig.
- Paradigmeproduktion: Paradigmer oprettes nemt som Word-dokument-skabeloner i paradigmeadministrationen.
- Automatisk brevfletfunktion. Metadata fra kunden, sagen, produktet eller en anden entitet indsættes automatisk ved brug af Word-brevflet.
- Tagging af paradigmer. Tagging sikrer, at paradigmer kan grupperes og kun vises i relevante sammenhænge.
- Intuitiv wizard: Guider brugeren gennem brevproduktionsprocessen.
- Et samlet dokument: Mulighed for at samle paradigmer i ét dokument.
- Enkeltdokument: Mulighed for at generere paradigmer som selvstændige dokumenter.
- Organisering: Mulighed for at til- og fravælge paradigmer og tilpasse rækkefølgen.
- Tilpasset tekstindhold: Ændring og tilpasning af tekstindhold sker efterfølgende i den oprettede Word-fil.
Fremhævede features
Digital sagsmappe med sagsoverblik
Sagsmappen fungerer lidt ligesom et gammeldags plastik-ringbind med skilleblade og faner, der samler og organiserer sagsdokumenter, e-mails, noter med flere. Sagsmappen eller delelementer af sagsmappen, kan nemt og sikkert deles med interne og eksterne samarbejdspartnere.
Case Lifecycle Management
Med Case Lifecycle Management understøttes hele sagens livscyklus fra intelligent sagsoprettelse, over håndtering af rettigheder og opgaver – til evaluering, analyse og sagsafslutning. Løsningen understøtter fasestyring af sagslivscyklus samt gatestyring med eksempelvis automatiseret årshjul, opgavetildeling, notifikationer, kontrolinstans og godkendelsesforløb.
Automatisering
Sagsstyringsløsningen indeholder muligheden for at automatisere arbejdsgange og notifikationer. Det kan være godkendelsesworkflows, kontrolprocesser i forhold til eksempelvis kvalitetssikring samt notifikationer ved overskridelse af tidsfrister.
Opgavestyring
Hold styr på opgaverne med effektiv opgavestyring. Opgaverne kan tildeles automatisk, på baggrund af rolle, eller opgaverne kan tildeles manuelt. Taskmanageren giver et godt overblik over opgavestatus, herunder hvem der har fået tildelt opgaven, hvor langt opgaven er i processen, om tidsfristen er overskredet med mere.
Skabelonbiblioteket
Med skabelonbiblioteket kan sagsbehandleren benytte foruddefinerede dokument- og mailskabeloner. Dokument– og mailskabeloner oprettes og vedligeholdes i et centralt bibliotek. Processen ved oprettelse og vedligeholdelse af skabeloner sker nemt og intuitivt ved at benytte Words brevflet–funktion. Skabeloner kan tagges, så de segmenteres i forhold til specifikke sagstyper, så skabeloner udelukkende vises i korrekte sammenhænge. Stamdata fra kunder og kundeoplysninger flettes automatisk ind i et dokument eller i en mail. Hvis man har tilkøbt modulet Express mail- og dokumentjournalisering, kan skabelonbiblioteket tillige tilgås fra Teams, Outlook, Word, Excel og PowerPoint.
360 graders sagsoverblik
Sagsløsningen giver et 360 graders overblik over sagerne. Løsningen har en række faste visninger f.eks. ”Mine sager”, ”Mine kunder” samt “Action liste”, der viser, hvilke sager og opgaver der skal tages action på her og nu. Det kan eksempelvis være overskridelse af deadlines.
Herudover inkluderer løsningen globale visninger på tværs af sager og kunder. Herudover kan visningerne raffineres og filtreres i forhold til de metadata, der er registreret på sagen. På den måde kan I kan få overblik over antallet af sager, samt hvordan de fordeler sig; eksempelvis i forhold til sagstyper, kunder, lande og sagsansvarlig. Listevisningerne kan suppleres med grafiske PowerBI-visninger (Business Intelligence).
FAKTABOKS
- Standardløsning i Microsoft 365: Sagsløsningen konfigureres i de to bedste konfigurationsværktøjer på markedet: WorkPoint 365 og Microsoft 365 (SharePoint Online).
- Arbejd i Microsoft 365-programmerne: Arbejd med sager i Microsoft-programmer du kender: SharePoint Online, Microsoft Teams, To-Do, Planner, Outlook, Excel, Word og PowerPoint. Og Power Platformen.
- Ejerskab over egne data: Sagsløsningen ligger som en forretningsapplikation i SharePoint. Jeres data ligger i jeres egen SharePoint Online tenant. Det betyder, at I har 100% ejerskab over egne data.
- Fuldt skalerbar: Sagsløsningen driftsafvikles i Microsoft Cloud. Det betyder, at løsningen ikke kræver, at I har lokale servere til rådighed. Løsningen kan således skaleres efter behov.
- Nem tilgang: I skal blot have en internetforbindelse. Så kan I tilgå projektløsningen igennem webbrowseren via PC, tablet eller mobiltelefon.
- Rollebaseret rettighedsstyring, der sikrer overholdelse af virksomhedens sikkerhedspolitik baseret på roller.
- Single sign-on: Nem og sikker adgangssikring med Microsoft Authorization.
Har du behov for effektiv sagsstyring i Microsoft 365
– eller er du blot nysgerrig?
Så tøv ikke med at tage fat i mig til en uforpligtende snak om mulighederne.