PowerSupport
Support af Power Platformen
Hotline til eksperter i Power Automate (Flows), Power Apps og Logic Apps fra Simplitize
Ekspertberedskab til Microsoft Power Platformen – Power Apps og Power Automate (Flows) og Logic Apps
Med PowerSupport står et beredskab af eksperter klar til at assistere jer på Power Platformen. PowerSupport tilbyder assistance på forskellige serviceniveauer, så I er sikret en reaktionstid tilpasset den situation, I befinder jer i.
Aftalen er målrettet Power Apps, Power Automate (Flows) samt Logic Apps. Den giver jer mulighed for at rekvirere konsulentbistand inden for følgende områder:
- Arkitekthjælp, så I kommer rigtigt fra start
- Sparring undervejs i udviklingsforløbet, så I kommer rigtigt i mål
- Udviklingsassistance, så I kan slippe ansvaret
Læs mere om PowerGovernance
Læs mere om PowerAudit
Læs mere om PowerMonitor
Du står på PowerSupport siden:
Hvordan gavner PowerSupport virksomheden?
Større frihed til udvikling:
Kunder med en PowerSupport-aftale kan udvikle komplekse Power Apps, Power Automate (Flows) og Logic Apps uden bekymring. De oplever øget produktivitet, højere kvalitet og forretningsmæssig værdi samt mindre nedetid for flows og Power Apps
Download prisliste
Download prisliste
Med PowerSupport får du:
- Fastdefineret SLA (Service Level Agreement)
- Eksperthjælp til at løse komplekse problemstillinger
- Større frihed til at udvikle komplekse Power Apps, Power Automate (Flows) og Logic Apps
- Højere kvalitet og mindre nedetid
- Færre forsinkelser og fejl
- Bedre udgangspunkt i forhold til at identificere og løse fejl
Med PowerSupport er hjælpen er kun et klik væk
PowerSupport sikrer, at interne brugere og udviklere har den rette støtte til deres udviklingsprojekter på Powerplatformen. Hjælpen rekvireres ved at kontakte vores support via mail eller telefon. Med vores Service Level Agreements (SLA’er) garanterer vi, at du får den rette konsulentassistance inden for en fastdefineret reaktionstid.
Ekspertviden til krævende udfordringer
Udviklingen og vedligeholdelsen af forretningskritiske Power Apps, Power Automate (Flows) og Logic Apps, kræver ofte ekspertviden. Manglende interne kompetencer kan føre til forsinkelser, fejl og nedetid, hvilket kan påvirke virksomhedens bundlinje og effektivitet negativt. PowerSupport-aftalen giver virksomhedens App-udviklere adgang til et hold af Power- og Logic Apps eksperter, der kan hjælpe med at løse komplekse problemer samt identificere og rette fejl.
Indhold af PowerSupport
PowerSupport giver virksomheden større frihed til udvikling:
Kunder med en PowerSupport-aftale kan udvikle komplekse Power Apps, Power Automate (Flows) og Logic Apps uden bekymring. De oplever øget produktivitet, højere kvalitet og forretningsmæssig værdi samt mindre nedetid for flows og Power Apps.
Ekspertviden til krævende udfordringer:
Udvikling og vedligeholdelse af forretningskritiske apps kræver ofte ekspertviden. PowerSupport giver adgang til et hold af Power- og Logic Apps-eksperter, der kan identificere fejl, løse komplekse problemstillinger og yde teknisk support indenfor den aftalte tidsramme jf. jeres Service Level Agreement (SLA)
Indhold af PowerSupport:
- Teknisk support til fejlfinding og problemløsning
- Teknisk hotline
- Reaktionstider inden for vores servicevindue.
- Service levels, der understøtter kategorierne: Kritisk-, mindre- og minimale fejl
- Mulighed for at tilkøbe klippekort med rabat til konsulentbistand
Kontakt os i dag for at vende dine behov og fordele ved PowerSupport-aftalen.
PowerCare – produktsuiten
PowerCare består af en række ydelser, som sikrer best practice og Governance. Se det som et sikkerhedsnet under Power Platformen.
Læs mere om de forskellige ydelser ved at klikke på ikonerne herunder
PowerGovernance
PowerGovernance hjælper organisationer med at implementere politikker og processer til understøttelse af virksomhedens governance model i Power Platformen.
PowerAudit
Løbende revision af PowerGovernance-rapporten/planen. PowerAudit sikrer, at PowerGovernance-planen integreres i dagligdagen og bliver en ledestjerne for virksomhedens Power App udvikling og indsatsområder.
PowerMonitor
Aktiv overvågning af Power Apps, Power Automate (Flows) og Logic Apps med PowerMonitor.
PowerSupport
Med PowerSupport får du en hotline til eksperter inden for Power Automate (Flows), Power Apps og Logic Apps fra Simplitize. Vores SLA-aftale sikrer et beredskab til fejlfinding, problemløsning og teknisk support inden for de aftalte tidsrammer.
Læs blogindlæg om Power Platformen
Kontakt
Salgsdirektør Michael Buades
og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe jer.
Tlf.: +45 26851833
Mail: michael@simplitize.dk