Hvor effektivt du håndterer dine kontrakter afspejles på bundlinjen

Et uhindret flow fra start til slut og styr på detaljerne betaler sig. Digital kontraktstyring ensretter arbejdsgangene og giver overblik. 

Fjern forhindringer og skab flow i kontraktstyringen 

Hvor ligger den seneste korrespondance? Hvad er den endelige aftale? Hvem har vi hvilke aftaler med? Hober spørgsmålene sig op, er det tid til at tage kontrollen tilbage. Skab en ny standard for, hvordan I håndterer kontrakter i din virksomhed. 

Digital kontraktstyring gør det komplekse enkelt, og giver dig det nødvendige overblik. Automatiserede processer og nem adgang til dokumentation letter arbejdsbyrden for medarbejderne og sikrer konsekvent og pålidelig kontraktstyring.  

Kontraktstyring i WorkPoint 365 

Med WorkPoint Kontraktstyring kan virksomhedens medarbejdere nemt udarbejde kontrakter, administrere godkendelser digitalt og se, hvem der har ændret hvad og hvornår. Slut med glemte deadlines, forsvundne dokumenter eller andre forsinkende led.  

De forretningsmæssige fordele med digital kontraktstyring er mange. Ud over mere effektive arbejdsgange vil ledelsen også opleve et styrket beslutningsgrundlag med indsigt og overblik. 

  • $Spar kostbar tid i kontraktghåndteringsprocessen
  • $Nedbring omkostninger med smart styring af kontrakter og aftaler
  • $Undgå fejl og forsinkelser med foruddefinerde skabeloner og faste procedurer
  • $Skab ledelsesmæssigt overblik over den samlede kontraktportefølje

Sådan opnår du overblik, enkelhed og effektivitet

Funktionerne i WorkPoint 365 Kontraktstyring er nøje udvalgt, så de giver dig netop det overblik, du har brug for. Intet overflødigt. Kun det væsentlige. Du godt dækket ind, med basisfunktionaliteten, og du kan udvide efter behov.

    Det dækker basisløsningen 

    • Al dokumentation på kontrakter samlet ét sted
    • Livscyklus på kontrakter fra indledende forhandlinger til fornyelse/arkivering
    • Skabelonbibliotek med nyeste standardkontrakter og vejledning
    • Fasestyring der sikrer optimalt forløb og samme proces uanset medarbejder
    • Notifikationer til involverede medarbejdere ved deadlines

    Du kan supplere med 

    • Godkendelsesflow med indbygget godkendelseshierarki og kriterier
    • Digital signatur direkte til underskriveren via WorkPoint 365
    • Integration til Microsoft Teams så sælgere kan samarbejde med eksterne kontakter
    • Integrationer til Dynamics CRM, NAV, AX, Business Central og Finance & Operations
    • Automatisk kvalitetssikring ved indgåelse af kontrakter

    Spar tid med digital signatur
    i tre enkle steps

    I samarbejde med Visma gør vi det nemmere for dig at få underskriften på plads:

    1. Du sender dokumentet til digital underskrivelse direkte fra din WorkPoint-løsning 
    2. Modtageren sætter sin digitale signatur med smartphone, tablet eller computer 
    3. Du får dokumentet retur med den digitale signatur – klar til digital arkivering

    Læs mere om Visma Addo her.

    WorkPoint 365 giver dig også

    • $Enkel adgang til information, dokumenter og e-mailkorrespondancer, som gemmes centralt og automatisk tagges med stam- og metadata
    • $Brugervenlig og intuitiv brugergrænseflade i et velkendt miljø, da WorkPoint er baseret på Microsoft 365
    • $Modulær struktur, der betyder, at WorkPoint 365 let skalerer og tilpasser sig
    • $WorkPoint arbejder sammen med resten af jeres Microsoft-løsninger, så brugerne kan benytte SharePoint, Microsoft Teams, Flow, Planner, Power BI Power Apps og flere
    • $Sikkerhed for, at alle behandler data på linje med GDPR og compliance-krav.
    • $Automatisk, regelbaseret rettighedsstyring

    Gratis guide til succesfuld kontraktstyring:

    Vi giver dig 5 gode råd til hvordan du kommer i gang med digitalisering af kontraktstyring. Her kan du læse vores bud på hvordan du sikrer, at du: 

    • $Får kontrol over dine kontrakter
    • $Reducerer jeres omkostninger
    • $Undgår Excel fabrikken
    • $Overholder Datatilsynets skærpede krav
    • $Får sikker vidensdeling med relevante personer