Standardløsninger i Microsoft 365

Standardløsninger

Få enkelhed og effektivitet med standardløsninger

Hvorfor bruge dyre konsulenter og bruge uger på at skitsere IT-løsninger fra bunden?

Vi tilbyder en smartere og mere omkostningseffektiv måde at komme i gang med din virksomheds digitale transformation.

Hvad er en standardløsning?

Standardløsninger er nøglefærdige IT-løsninger, der dækker 90% af dine grundlæggende behov for projektstyring, kundehåndtering, kontraktadministration, sagsbehandling, leverandørstyring og kvalitetskontrol m.v. 

Fordelene ved vores standardløsninger:

  • Sparer tid og penge: Undgå den lange og kostbare proces med at opbygge skræddersyede løsninger fra bunden.
  • Høj kvalitet fra start: Vores standardløsninger er baseret på best practice metoder, der hæver standarden fra begyndelsen.
  • Fokus på virksomhedens kernebehov: Du kan begynde at bruge vores standardløsninger med det samme og undgå unødvendig kompleksitet.
  • Nyde de nye muligheder: Vores løsninger åbner døren for nye muligheder og gevinster uden at begrænse dig til dit eksisterende system.

Skab en smartere fremtid med standardløsninger

Vi forstår, at hver virksomhed er unik, men mange grundlæggende behov er ens. Med vores standardløsninger kan du hurtigt komme i gang med at opnå en mere effektiv og omkostningseffektiv digital arbejdsplads.

Kontakt os i dag og lad os hjælpe dig med at tage det næste skridt mod en mere effektiv digital fremtid!

Kom rigtigt i gang

Forkort den interne afklaringsproces og få sikkerhed for slutresultatet – og det til en brøkdel af prisen for en tilsvarende løsning.

Kort leveringstid

Kom hurtigt i gang. Standardløsningen konfigureres og installeres på jeres SharePoint Online tenant på under 30 dage.

Sikkerhed & tryghed igennem hele processen

Ingen overraskelser eller skjulte omkostninger. Du ved, hvad du får og hvad det koster. Fastdefineret og transparent løsnings- og leverancekoncept.

Nem at tilpasse

Standardløsningen kan bruges, som den er,      eller som et godt udgangspunkt for en mere kompleks forretningsløsning.

Fremtidssikret platform

Mulighed for at vokse i løsningen. Start i et hjørne og byg ud og byg til med yderligere forretningsmoduler og features.

Abonnement eller fastpris – valget er dit

Abonnement – ingen initialomkostninger
– alt er inkluderet.

Fastprisaftale – løsningskonfiguration og installation inkluderet – tilkøb efter behov.

Standardløsninger i WorkPoint fra Simplitize

Vi tilbyder en række standardløsninger, som kan tilpasses til at matche netop din virksomheds behov.

Klik på ikonerne for at læse mere om de forskellige løsninger.

Projektstyring

Projektlederen understøttes gennem hele projektforløbet fra projektinitiering, igennem planlægningsfasen og til projektgennemførelse.

Kontraktstyring

Kontraktmanageren understøttes i hele kontraktprocessen fra kontraktudarbejdelse, igennem kontraktindgåelsesprocessen og til kontraktudløb og genforhandling. 

Sagsstyring

Sagsbehandleren understøttes gennem sagsgangene fra sagsoprettelse, igennem godkendelsesforløb og kvalitetssikring og til sagsafslutning.

Leverandørstyring

Få overblik over al relevant information om virksomhedens leverandører, underleverandører og disses produkter, råvarer, certifikater og deklarationer/audits. 

HR-løsning

Strømlin processer som rekrutering, onboarding, fastholdelse og offboarding og få nem oversigt over medarbejderrelavante dokumenter og emails.

QMS-løsning

Et effektivt værktøj til at dele viden, monitorere indsatser, kontrollere indsatsområder, opdage og advisere ved afvigelser, og implementere forbedreringer.

Salgsstyring

En løsning, som understøtter eks. B2B-, B2C- og partnersalg, og som sikrer overblik over salgsprocessen, styr på salgspipeline og målrettet salgsopfølgning.

Læs vores standardløsningcases

Dansk Installations Teknik Nyhus har alle sager med digitalt under armen

Når montørerne er ude på en opgave hos Dansk Installations Teknik Nyhus, er alle dokumenter tilgængelige i den digitale montørmappe på en tablet. Opdateringer ryger direkte tilbage til kontoret, hvor det administrative arbejde er blevet enklere og mere præcist.

Inox holder styr på kunder, sager og reklamationer

Stangstålsgrossisten Inox erstatter langsommelige, manuelle processer med digital sagsstyring, der giver overblik og øger muligheden for at følge op på afvigelser.

Gearet til vækst med strømlinet projekthåndtering

Vækst og udvikling samt friske øjne på rutinerne i hverdagen blev anledningen til, at Andreasen & Hvidberg prioriterede en opgradering af måden, de håndterer projekter.

Enklere administration af komplekse ansættelsesforhold på Aarhus Teater

Medarbejdernes daglige gang på teatret med adgangskoder, arbejdstøj og udstyr er blevet nemmere at håndtere for teatrets administration, og de ansatte træder nu mere ubesværet ind og ud af aftaler takket være en ny HR-løsning.

Energiselskabet Verdo har styr på fjernvarmeleverancen med effektiv sagsstyring og GIS lokation

Hos Verdo er alle sager bundet op på enkeltadresser i virksomhedens sagsstyringsløsning. Overblikket er totalt i GIS og på de enkelte sager kan Verdos medarbejdere nemt tilføje ændringer og trække historik.

Professionel kontraktstyring giver bedre kundeservice hos Verdo

Faste procedurer i et automatiseret flow og nem adgang til et samlet overblik over aftaler gør det enkelt for Verdos medarbejdere at styre egne aftaler og dække ind for hinanden.

Verdo kvalitetssikrer arbejdsgange med ensartet dokumentation og processtyring

Et langt tilløb, grundigt forarbejde og det helt rette teknologiske match betyder, at Verdo i dag kan sætte flueben ved ønsket om én fælles dokumentations- og processtyringsplatform.

Geia Food automatiserer leverandør-audits, herunder informations-, og certifikat-indhentning med leverandørstyring fra Simplitize

Et ønske om større effektivitet i hverdagen var den direkte anledning til automatisering med Power Apps. I dag er hele Microsoft 365-værktøjskassen i spil, når der løbende optimeres.

Nellemann optimerer HR-rutinerne igennem systematisering og automatisering af arbejdsprocesserne

Optimering af den digitale infrastruktur var formålet, da Nellemann for nogle år siden gik cloud-vejen med Microsoft 365.

NORRIQ opnår høj kvalitet og ensartede arbejdsprocesser med kontraktstyring

I et travlt konsulenthus er der ikke tid til at lede efter aftaledokumenter eller bruge dyrebar tid på at gennemskue, hvilke ændringer der er de seneste. Derfor håndterer NORRIQ alle aftaledokumenter systematisk.