Professionel kontraktstyring giver bedre kundeservice hos Verdo

Faste procedurer i et automatiseret flow og nem adgang til et samlet overblik over aftaler gør det enkelt for Verdos medarbejdere at styre egne aftaler og dække ind for hinanden.

Verdo er en energikoncern, der driver og udvikler bæredygtig, kritisk infrastruktur. Verdo er blandt Europas førende leverandører af bæredygtig, certificeret biomasse til industri og fjernvarmeværker og Danmarks største inden for drift og vedligehold af gadebelysning. Verdo forsyner desuden deres kunder med varme, vand og el døgnet rundt, året rundt.

 

Vi er gået fra et oldnordisk, manuelt system, til at alt i dag følger forudbestemte automatiske processer. Jeg ved bare, at jeg får det hele med, og at det virker professionelt. Når først aftalen er oprettet i WorkPoint, ved jeg, at der ikke er noget, der smutter.

– Henrik Degn Thomsen, Key Account Manager, Verdo Go Green

Kontraktstyring giver fleksibilitet i arbejdsdagen

For Henrik skal dagen helst ikke foregå non-stop foran computeren. En afvekslende hverdag er med til at højne både arbejdsglæden og produktiviteten. Her hjælper det at have kontraktstyringssystemet med på farten.

”Jeg kan passe mit arbejde, uanset om jeg er ude at køre, sidder hos en kunde eller er ude på servicebesøg. Jeg kan nemt finde de informationer, jeg skal bruge, i kontraktstyringssystemet direkte på telefonen. Det er vanvittig fleksibelt”, fortæller Henrik Degn Thomsen, som er Key Account Manager i Verdos afdeling for el-salg, Verdo Go Green.

 

Sparer tid med kontraktstyring og elektronisk underskrift

Som en del af Verdos kontraktstyring har de fået implementeret digital signatur. De manuelle arbejdsgange er eliminerede, og kun den enkeltes klik-tempo afgør, hvor lang tid der går, før alle underskrifter er på plads og korrekt arkiveret på aftalen.

”Elektronisk underskrift, det er bare guld værd. Der sparer både kunden og jeg virkelig meget tid. Ud over at vi slipper for bøvlet med at sende dokumenter frem og tilbage, så er tiden fra start til underskrevet aftale også meget kortere. Før kunne det tage dage og uger, nu er det bare et par klik”, fortæller Henrik Degn Thomsen.

Overblik gavner kunden med kontraktstyring

Uanset om det handler om nye aftaler, fornyelse af kontrakter eller håndtering af eksisterende aftaler, er overblikket totalt i kontraktløsningen. Kollegaer kan nemt dække ind for hinanden og på den måde tage hånd om kunden – også under sygdom og ferie.

”Det er en kæmpe fordel, at alt nu ligger samlet på kunden. Det gør det nemt at hjælpe både hinanden og kunden. Jeg kan lide at være på forkant, så jeg bruger også alert-funktionen en del. Inden en aftale udløber, får jeg en besked, så jeg i god tid kan følge op og sikre, at kunden ikke smutter”, afslutter Henrik Degn Thomsen.

 

Læs videre her, hvis du vil vide, hvorfor og hvordan
WorkPoint viste sig at være den ideelle løsning, der favnede Verdos krav og kompleksitet.

Har du lyst til at tage en uforpligtende snak med os ?